تمام کیٹگریز
میڈیا اور واقعات

میڈیا اور واقعات

گھر میڈیا اور واقعات

ایل ای ڈی خوبصورتی کے آلات کا انتخاب

26 مارچ 2024 ناشر:

سب سے پہلے، یقینا، حفاظت سب سے پہلے آتی ہے

اگرچہ ایل ای ڈی بہت محفوظ ہے، اگر معیار برابر نہ ہو تو طویل مدتی استعمال نہ صرف علاج کے اثر کو حاصل کرنے میں ناکام رہے گا بلکہ جلد کو نقصان بھی پہنچا سکتا ہے۔

یہ عالمگیر بھی ہے اور کسی بھی قسم کے بیوٹی ڈیوائس یا جلد کی دیکھ بھال کرنے والی مصنوعات پر بھی لاگو ہوتا ہے۔

تصویر -1

اگر آپ زیادہ پیشہ ور بننا چاہتے ہیں، تو آپ پیرامیٹرز پڑھنا بھی سیکھ سکتے ہیں۔

پہلے طول موج کو دیکھیں۔ مثال کے طور پر، کچھ مطالعات سے پتہ چلا ہے کہ 420nm کے ارد گرد نیلی روشنی کو مہاسوں کے علاج کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ 453nm کے ارد گرد ایکزیما اور چنبل کو بہتر بنا سکتا ہے۔ 655nm کے ارد گرد سرخ روشنی بالوں کے گرنے کا علاج کر سکتی ہے۔ 630nm کے ارد گرد سرخ روشنی جلد کی لچک کو بڑھانے اور جھریوں کو کم کرنے کے لیے استعمال کی جا سکتی ہے۔ اور 830nm اور 850nm کے قریب اورکت روشنی کو مہاسوں کے علاج کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ جلد کے رنگ کو روشن کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔

تصویر -2

دوسری چیز روشنی کی شدت کو دیکھنا ہے جو کہ شعاع ریزی ہے۔ بہترین طبی شعاع تقریباً 50-100 mW/cm² ہے۔ مشین خریدتے وقت اس پر توجہ دیں اور جلد اور لیمپ کے درمیان فاصلے کو سمجھیں۔ اگر مشین کی شعاع ریزی خود 50mW/cm² ہے، تو آپ کو اپنے چہرے پر زیادہ سے زیادہ چپکنا چاہیے اگر مشین 200mW/cm² ہے، تو مشین سے 10-25 سینٹی میٹر کا فاصلہ رکھیں۔ ایک مخصوص خوراک حاصل کرنے کے لیے استعمال کے وقت کو کنٹرول کرنا بھی ضروری ہے، 2mW/cm² x 500 سیکنڈ = 1J/cm²، 1-60J/cm² کے درمیان مناسب ہے۔ تو بس مشین کے مقررہ وقت کے مطابق چلائیں۔

یہ خاص طور پر اہم نہیں ہے کہ آیا یہ مخلوط طول موج کی روشنی ہے یا واحد طول موج کی روشنی، نبض شدہ یا مسلسل روشنی کا اخراج، کیونکہ مختلف لٹریچرز میں مختلف نتائج پائے گئے ہیں اور اس پر کوئی اتفاق رائے نہیں ہے۔ LED خوبصورتی کے باقاعدہ آلات محفوظ ہیں، عدم برداشت شاذ و نادر ہی واقع ہوتی ہے، اور استعمال کا طریقہ بھی آسان اور آسان ہے۔

نقصان یہ ہے کہ اثر اتنا واضح نہیں ہے۔ صرف مسلسل استعمال سے آپ جلد کی لچک میں معمولی اضافہ، باریک لکیروں میں معمولی کمی اور جلد کی نگہداشت کا شفاف اثر دیکھ سکتے ہیں۔ یہ آپ کو ایک ساتھ بالکل مختلف نظر نہیں آئے گا، اور اثر ریڈیو فریکونسی سے بہتر ہے۔ نسبتاً سست رہیں۔

یہ ایک معاون علاج کے طور پر استعمال کرنے کے لیے زیادہ موزوں ہے، جیسے کہ مہاسوں کے علاج کے روایتی طریقوں کے ساتھ مل کر بیکٹیریا اور تیل پر قابو پانے میں مدد کرنے کے لیے؛ مائکروونیڈلنگ، ریڈیو فریکونسی، اور لیزر کے ساتھ مل کر ہم آہنگی پیدا کرنے اور نقصان کی مرمت کو فروغ دینے کے لیے۔

#3 ROS خدشات

پرستار گروپ میں ایک پرستار نے خاص طور پر گہرا سوال کیا۔ انہوں نے کہا کہ نیلی روشنی، سرخ روشنی اور انفراریڈ روشنی سے رد عمل آکسیجن کی نسلیں پیدا ہوں گی۔ جلد کی دیکھ بھال کے تازہ ترین تصورات کے مطابق، صرف فعال اجزاء کے استعمال پر اصرار کرنے سے جو ان "نقصان دہ" روشنی کو روک سکتے ہیں مؤثر الٹ حاصل کیا جا سکتا ہے۔ عمر کیا ایل ای ڈی بیوٹی ڈیوائسز کا طویل مدتی استعمال بڑھاپے کو فروغ دے گا؟

تصویر -3

یہ ایک بہت اچھا سوال ہے۔ مجھے کچھ الفاظ کہنے کے لیے اس جائزے کا استعمال کرنے دیں۔ روشنی ایک دو دھاری تلوار ہے، یہ بڑھاپے کو بڑھا سکتی ہے اور اس کا علاج بھی کر سکتی ہے۔ کلید رفتار ہے۔ جسم میں ضرورت سے زیادہ رد عمل آکسیجن کی انواع کا طویل مدتی جمع ہونا بیماری اور عمر بڑھنے کا باعث بن سکتا ہے۔ تاہم، رد عمل کی آکسیجن پرجاتی جسم میں اہم سگنلنگ مالیکیولز بھی ہیں، جو متعدد راستوں کے ضابطے میں حصہ لیتے ہیں۔ ری ایکٹو آکسیجن پرجاتیوں کی زیادہ تعداد پیتھوجینز کو بھی مار سکتی ہے۔

لہذا، مثالی صورت حال یہ ہے کہ فعال آکسیجن کو اس سطح پر کنٹرول کیا جائے جو اسے جسم کے افعال میں خلل ڈالے بغیر کام کرنے دیتا ہے۔ جب وائرس، بیکٹیریا حملہ کرتے ہیں، یا ٹیومر بھی بن جاتے ہیں، تو اسے بیماری کے علاج کے لیے ضروری حصوں میں پھٹنے دیں۔

لہذا، جب تک آپ ایل ای ڈی بیوٹی انسٹرومنٹ کے استعمال کے طریقہ کار اور فریکوئنسی پر سختی سے عمل کرتے ہیں، اس سے عمر بڑھنے کے کوئی ضمنی اثرات نہیں ہوں گے۔ یہ اضافی فوائد بھی لے سکتا ہے جیسے نیند کو بہتر بنانا، زخم کی مرمت کو فروغ دینا، اور درد کو کم کرنا۔


گرم زمرے